Název:
Marketingová strategie společnosti S.E.N. OKNA A DVEŘE spol. s r.o.
Překlad názvu:
The Marketing Strategy of S.E.N. OKNA A DVEŘE spol. s r.o.
Autoři:
Suchý, Marek ; Holub,, Miloš (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Předmětem diplomové práce je návrh marketingové strategie podniku S.E.N. OKNA A DVEŘE spol. s r.o. působící na trhu s výplněmi stavebních otvorů. Práce na základě znalostí získaných v teoretické části a informací zjištěných v analytické části navrhuje strategické i jednotlivé taktické marketingové aktivity přispívající k posílení pozice společnosti na trhu.
The subject of master thesis is to design marketing strategy of S.E.N. OKNA A DVEŘE spol. s r. o. operating in the market with panels for building openings. Thesis works on the knowledge gained in the theoretical part and the information found in the analytical part and proposes strategic and individual tactical marketing activities which contribute to strengthening the company's position in the market.
Klíčová slova:
event marketing; General Electric matice; Marketing; marketingová strategie; online marketing; PEST analýza; Porterů model konkurenčních sil; SWOT analýza.; General Electric matrix; Marketing; marketing strategy; online marketing; PEST analysis; Porter five forces model; SWOT analysis.
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/40147