Original title:
Marketingová strategie společnosti S.E.N. OKNA A DVEŘE spol. s r.o.
Translated title:
The Marketing Strategy of S.E.N. OKNA A DVEŘE spol. s r.o.
Authors:
Suchý, Marek ; Holub,, Miloš (referee) ; Novák, Petr (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2015
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Předmětem diplomové práce je návrh marketingové strategie podniku S.E.N. OKNA A DVEŘE spol. s r.o. působící na trhu s výplněmi stavebních otvorů. Práce na základě znalostí získaných v teoretické části a informací zjištěných v analytické části navrhuje strategické i jednotlivé taktické marketingové aktivity přispívající k posílení pozice společnosti na trhu.
The subject of master thesis is to design marketing strategy of S.E.N. OKNA A DVEŘE spol. s r. o. operating in the market with panels for building openings. Thesis works on the knowledge gained in the theoretical part and the information found in the analytical part and proposes strategic and individual tactical marketing activities which contribute to strengthening the company's position in the market.
Keywords:
General Electric matrix; Marketing; marketing strategy; online marketing; PEST analysis; Porter five forces model; SWOT analysis.; event marketing; General Electric matice; Marketing; marketingová strategie; online marketing; PEST analýza; Porterů model konkurenčních sil; SWOT analýza.
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/40147