Název: Návrh marketingové strategie pro salón D.B.Art - Dagmar Bencová
Překlad názvu: Design of Marketing Strategy for Salon D.B.Art - Dagmar Bencová
Autoři: Morávková, Jana ; Škerlová, Dagmar (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza trhu; BCG matice; Marketing; Marketingová strategie; Marketingová strategie služeb; marketingový mix; McKinsey 7S model; návrhy a doporučení.; Porterův model; SLEPT analýza; SWOT analýza; BCG matrix; market analysis; Marketing; Marketing mix; Marketing strategy; Marketing strategy of services; McKinsey 7S model; Porter model; proposals and recommendations.; SLEPT analysis; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/36764

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-224930


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet