Název: Návrh marketingové strategie pro firmu na zahraničních trzích
Překlad názvu: Proposal of Marketing Strategy for Foreign Markets
Autoři: Polický, Martin ; Veselá, Jitka (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: B2B; Marketing; marketingová komunikace; marketingová strategie; marketingový mix; Porterova analýza; SWOT analýza; zahraniční trhy; B2B; foreign markets; Marketing; marketing communication; marketing mix; marketing strategy; Porter analysis; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/36818

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-224918


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet