Original title:
Marketingový mix TK Orel Telnice
Translated title:
Marketing Mix of TK Orel Telnice
Authors:
Zámečníková, Klára ; Kuneš, Jaroslav (referee) ; Mráček, Pavel (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2015
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Hlavním cílem diplomové práce bylo rozšířit portfolio nabízených služeb Tanečního klubu Orel Telnice a pro tyto navrhované služby zpracovat marketingový mix. Práce obsahuje analýzu externího i interního prostředí a z ní vyplývající návrhy pro nové služby. Navrhované služby jsou složené ze dvou částí a pro každou je zpracovaný marketingový mix, který zahrnuje definování služby, cenu, propagaci a distribuci. Práce obsahuje také vyčíslení nákladů a výnosů spojených s realizací nových služeb.
The main aim of the thesis was to expand the portfolio of services offered TK Orel Telnice and these proposed services to create the marketing mix. Thesis includes analysis of the external and internal environment and resulting proposals for new services. The proposed services are composed of two parts and each is treated the marketing mix, which includes defining services, pricing, promotion and distribution. This thesis also includes calculation of the costs and income connected with the implementation of new services.
Keywords:
calculation; marketing; Marketing mix; place; price; product; promotion; services; cena; distribuce; kalkulace.; marketing; Marketingový mix; produkt; propagace; služby
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/39693