Original title:
Návrh marketingové strategie pro reklamní agenturu
Translated title:
Marketing Strategy Proposal for Advertising Agency
Authors:
Packová, Klára ; Mráček, Pavel (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2015
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zabývá návrhem vhodné marketingové strategie pro reklamní agenturu, která hodlá rozšířit svůj sortiment poskytovaných služeb. V první části práce jsou rozebrána teoretická východiska, která jsou ve druhé části využita v praxi. V praktické části je nejprve analyzován současný stav reklamní agentury a následně je pak navrhnuta vhodná marketingová strategie pro zavedení nové služby.
This master´s thesis describes the suggestion of appropriate marketing strategy for an advertising agency, which intends to expand its range of services. The first part deals with theoretical bases which are used in the second part in practice. In the practical part is first analyzed the current state of advertising agencies and are subsequently suggested suitable marketing strategy for the introduction of new services.
Keywords:
Marketing; marketing strategy; Porter´s competitive analysis; risk analysis.; SLEPT; SWOT; analýza rizik.; Marketing; marketingové strategie; Porterova analýza konkurence; SLEPT; SWOT
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/39099