Název: Marketingový mix vinotéky
Překlad názvu: Marketing Mix of Wine Shop
Autoři: Pavelcová, Zuzana ; Pelcová, Jana (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza konkurence; cena; distribuce; Marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; produkt; propagace; situační analýza; SLEPT analýza; SWOT analýza; vinotéka; víno.; competition analysis; current situation analysis; distribution; Marketing; marketing communication; marketing mix; price; product; promotion; SLEPT analysis; SWOT analysis; wine shop; wine.

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/39093

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-224865


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet