Název: Marketingový plan pro pivovar Starobrno
Překlad názvu: Marketing Plan for the Brewery Starobrno
Autoři: Lakkisová, Romana ; Habarta, Daniel (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: komunikační mix; marketingový mix; Marketingový plán; rozpočet.; SLEPT analýza; strategie; SWOT analýza; trh; značka; brand; budget.; communications mix; market; marketing mix; Marketing plan; SLEPT analysis; strategy; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/33749

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-224663


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet