Název:
Podnikatelský plán pro projekt Vrakotechna.cz
Překlad názvu:
Business Plan for the Project Vrakotechna.cz
Autoři:
Bartáková, Veronika ; MBA, Martin Rajnoch , (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zaměřuje návrh podnikatelského plánu pro společnost Esponex s.r.o., která chce vstoupit na trh se značkovými použitými náhradními díly do osobních aut jako zprostředkovatel. Smyslem práce je návrh podnikatelské plánu pro realizaci projektu Vraktechna.cz a úspěšné uvedení nové zprostředkovatelské služby na trh. Diplomová práce obsahuje teoretickou část, analýzu současného stavu a návrh podnikatelského plánu. Teoretická část rozebírá základní termíny související s podnikatelskými plány. Analytická část se zaměřuje na představení společnosti, jejího poslání, analýzu trhu, na kterém společnost operuje, dále pak obsahuje analýzu cílového zákazníka, okolí společnosti, konkurence a SWOT analýzu. Cílem práce je návrh podnikatelského plánu, především marketingového a finančního plánu.
The thesis focuses proposal business plan for company Esponex s.r.o., which wants to enter the market with used spare parts for cars as a mediator. The purpose is proposal business plan for project Vrakotechna.cz and successful launch of new intermediary services on the market. The thesis contains a theoretical part, an analysis of the current state and proposal business plan. The theoretical part discusses the basic terms related to business plans. The analytical part focuses on introduction of the company, its mission, analysis of the market, where the company operates and also includes an analysis of target customer, the company surroundings, competition and SWOT analysis. The aim is to proposal a business plan, particularly marketing and financial plan.
Klíčová slova:
finanční plán; marketingový plán; návratnost; PEST analýza; Podnikatelský plán; Porterova analýza; použité značkové náhradní díly do osobních aut.; řízení rizik; Business plan; financial plan; marketing plan; PEST analysis; Porter´s analysis; return; risk management; used spare parts for cars.
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/31490