Název:
Analýza spokojenosti daného segmentu zákazníků a návrhy na zvýšení jeho poptávky
Překlad názvu:
Analysis of the Satisfaction of Selected Customer Segment and Proposals to Increase the Demand
Autoři:
Rozsypalová, Šárka ; Ing. et Ing. Miloš Škrdlík, MSc., MBA (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá problematikou segmentu „studenti“ a jeho poptávkou ve vybraných prodejnách Maloobchodní sítě BRNĚNKA, spol. s r.o. K tomu, aby navržená řešení co nejlépe posloužila samotné firmě, je provedena analýza současného stavu a analýza spokojenosti zákazníků a potřeb, provedená formou marketingového výzkumu. Práce obsahuje návrhy, které mají pomoci zvýšit poptávku tohoto segmentu a sloužit tak k udržení konkurenceschopnosti prodejen.
Master´s thesis deals with the issue of segment “students” and its demand in the selected stores Maloobchodní sítě BRNĚNKA, spol. s r.o. To ensure that proposed solutions to best serve company itself, is an analysis of the current situation and customer satisfactions and needs analysis, made in the form of marketing research. It contains suggestions, to help increase demand in this segment and that serve to keep competitiveness stores.
Klíčová slova:
maloobchod s potravinami; marketingový výzkum; respondent; segment; spokojenost zákazníka; customer satisfaction; marketing research; respondent; retail sale of food; segment
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/31997