Original title:
Analýza spokojenosti daného segmentu zákazníků a návrhy na zvýšení jeho poptávky
Translated title:
Analysis of the Satisfaction of Selected Customer Segment and Proposals to Increase the Demand
Authors:
Rozsypalová, Šárka ; Ing. et Ing. Miloš Škrdlík, MSc., MBA (referee) ; Bayerová, Vladimíra (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2014
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zabývá problematikou segmentu „studenti“ a jeho poptávkou ve vybraných prodejnách Maloobchodní sítě BRNĚNKA, spol. s r.o. K tomu, aby navržená řešení co nejlépe posloužila samotné firmě, je provedena analýza současného stavu a analýza spokojenosti zákazníků a potřeb, provedená formou marketingového výzkumu. Práce obsahuje návrhy, které mají pomoci zvýšit poptávku tohoto segmentu a sloužit tak k udržení konkurenceschopnosti prodejen.
Master´s thesis deals with the issue of segment “students” and its demand in the selected stores Maloobchodní sítě BRNĚNKA, spol. s r.o. To ensure that proposed solutions to best serve company itself, is an analysis of the current situation and customer satisfactions and needs analysis, made in the form of marketing research. It contains suggestions, to help increase demand in this segment and that serve to keep competitiveness stores.
Keywords:
customer satisfaction; marketing research; respondent; retail sale of food; segment; maloobchod s potravinami; marketingový výzkum; respondent; segment; spokojenost zákazníka
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/31997