Název:
Návrh marketingového mixu v oblasti služeb
Překlad názvu:
Marketing Mix Proposal in the Services Area
Autoři:
Havlíčková, Barbora ; Zámečník, Jan (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá zhodnocením stávajícího stavu marketingového mixu podnikatelského subjektu poskytujícího služby manikúry a pedikúry a návrhy na jeho zlepšení. V teoretické části jsou uvedena teoretická východiska s daným problémem související. Analytická část se zabývá základními údaji o podnikatelském subjektu, aplikací marketingových analýz a vyhodnocením dotazníkového šetření. Praktická část se na základě výsledků analýz a dotazníkového šetření zabývá navržením doporučení a změn marketingového mixu, který zajistí rozšíření povědomí o službách podnikatelského subjektu.
This master´s thesis deals with the assessment of the current state of the marketing mix business entity providing manicure and pedicure services and suggestions for improvement. In the theoretical section provides the theoretical background associated with the problem. analytical part deals with basic information about the business entity application marketing analysis and evaluation of the survey. The practical part is based on the analysis results and the survey deals with a recommendation proposing changes to the marketing mix to ensure widespread awareness on services of the business entity.
Klíčová slova:
dotazník; komunikační mix; marketing; marketingový mix; communication mix; marketing; marketing mix; questionnaire
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/32981