Název:
Návrh marketingového mixu na zvýšení konkurenceschopnosti polygrafického podniku
Překlad názvu:
The Marketing Mix Proposal to Increase Polygraphic Company's Competitiveness
Autoři:
Cemperová, Nikol ; Gaža, Marián (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [slo][eng]
Diplomová práce je zaměřená na změnu nástrojů marketingového mixu polygrafického podniku. Cílem této práce je zvýšení konkurenceschopnosti podniku na trhu polygrafického průmyslu. Práce je rozdělená na tři části. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení pojmů zákazník, marketing, rozšířený marketingový mix a základní analýzy trhu. Analytická část porovnává získané teoretické poznatky s aktuální skutečností v polygrafickém podniku. Návrhová část obsahuje konkrétní návrhy na zlepšení aktuální situace podniku v rámci konkurenceschopnosti na trhu, které byly zpracované na základě analytické části.
The thesis deals with the change of marketing mix components at polygraphic company. Its aim is to increase the competitiveness of the enterprise in printing industry market. The thesis is divided into three parts. The theoretical part focuses on explaining terms customer, marketing, enlarged marketing mix and basic market analysis. The analytical part compares theoretical knowledge with reality at polygraphic company. The proposal part contains factual suggestions how to improve the actual situation of polygraphic company in terms of market competitiveness. These were compiled on the basis of the analytical part.
Klíčová slova:
enlarged marketing mix; Marketing; marketing mix; polygraphic company.
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/32422