Original title:
Použití marketingových nástrojů pro tvorbu a zavedení nového výrobku na trh
Translated title:
Marketing Instruments for Developing and Launching New Product on a Market
Authors:
Chasák, Dalibor ; Šimberová, Iveta (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2014
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato diplomová práce se zabývá inovacemi a inovačním řízením v pod-niku. Na konkrétním výrobku je aplikován proces, který zahrnuje výzkum trhu, vývoj výrobku a zvláště pak jeho uvedení na trh. Jedná se o nový produkt v oblasti obuvi, konkrétně o ochranné návleky na obuv.
This thesis focuses on innovations and innovation management in ma-nufacturing companies. Innovation process, including marketing re-search, product developing and its market introduction, is used in par-ticular product sector of shoe protection.
Keywords:
Innovation; innovation marketing; new product launch to the market; product innovation; Inovace; inovace výrobku; inovační marketing; vstup nového výrobku na trh
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/33556