Original title:
Marketingová strategie Salonu MIA
Translated title:
Marketing Strategy of Salon MIA
Authors:
Mráčková, Iva ; Kindlová, Dana (referee) ; Novák, Petr (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2014
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato diplomová práce je zpracována pro Salon MIA. Hodnotí aktuální situaci salonu i trh, na kterém působí. Práce obsahuje návrhy marketingové strategie vedoucí k rozšíření klientely a propagace hlavní služby salonu a tou jsou proměny image. Navržená strategie povede k tvorbě zisku.
This diploma thesis is created for Salon MIA. It evalutes the current situation of the salon and the market in which operates. The thesis includes design of marketing strategies to increase customer base and promotion of the main salon service - changes of the image. The proposed strategy will lead to the creation of profit.
Keywords:
brand building; marketing; marketing mix; marketing strategy; SWOT Analysis; Value proclamation; budování značky; hodnotové proklamace; marketing; marketingová strategie; marketingový mix; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/32341