Název: Marketingový plán pro letoun L410 NG společnosti Aircraft Industries, a.s.
Překlad názvu: Marketing Plan of the Aircraft L410 NG from Aircraft Industries, a.s.
Autoři: Juráková, Hana ; Mertl, Tomáš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: letecký průmysl; Marketingový mix 5P; Marketingový plán; mezinárodní marketing.; Porterův model pěti konkurenčních sil; SLEPTE analýza vnějšího okolí; SWOT analýza; aircraft industry; international marketing.; marketing mix 5P; Marketing plan; Porter´s five forces analysis; SLEPTE analysis; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/24662

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-224318


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2023-09-10.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet