Original title:
Marketingový plán vybrané firmy
Translated title:
Marketing Plan of Selected Company
Authors:
Brožová, Kateřina ; Müller, David (referee) ; Milichovský, František (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2014
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato diplomová práce se zaměřuje na sestavení marketingového plánu nově vznikající firmy, která plánuje vstoupit na trh v oblasti služeb. Firma se zabývá zprostředkováním komplexních svatebních služeb pomocí webového portálu. V teoretické části se nachází základní popis marketingového plánu, způsob jeho provedení a definice pojmů vztahujících se k nově vznikající firmě. V praktické části se zaměřuji na vyhodnocení získaných dat a sestavení marketingového plánu společnosti.
This thesis is focused on creating marketing plan for the emerging company that plans to enter the market. The company is engaged in the provision of comprehensive wedding services through a web portal. The theoretical part is a basic on description of the marketing plan, modalities and definitions related to the emerging company. Practical part is focuses on the evaluation of the data obtained and build a marketing plan.
Keywords:
analysis.; Marketing; marketing plan; analýza.; Marketing; marketingový plán
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/33610