Název:
Analýza a návrh elektronického obchodu firmy Elkov elektro, a.s.
Překlad názvu:
Analysis and Design of E-commerce Firms Elkov elektro,a.s.
Autoři:
Očenášková, Markéta ; Janková, Martina (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu elektronického obchodu vybraného subjektu. Cílem je navrhnout optimální variantu tvorby elektronického obchodu a jeho možného vzhledu a propagace. Součástí práce je rovněž analýza vnějšího a vnitřního okolí firmy nezbytná pro stanovení strategie budoucí orientace firmy.
The diploma thesis focuses on the analysis of e-commerce selected subject. The aim is to design an optimal variant creation of e-commerce and the possible appearance of a promotion. The thesis also includes analysis of the external and internal environment of the company necessary to determine the future direction of the company strategy.
Klíčová slova:
B2B; B2C; Elektronický obchod; SEO optimalizace; tvorba elektronického obchodu; B2B; B2C; creation of e-commerce; E-commerce; SEO optimization
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/21159