Název:
Návrh rozvoje marketingové komunikace HC ČSOB Pojišťovna Pardubice a.s.
Překlad názvu:
The Proposal for Development of a Marketing Communication in the HC CSOB Pojistovna Pardubice a.s.
Autoři:
Vaník, Jiří ; BA, Petr Mazánek, (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci hokejového klubu HC ČSOB Pojišťovna Pardubice, jejíž součástí je komunikace s diváky, fanoušky a propagace reklamních partnerů klubu. Obsahuje návrh rozvoje této marketingové komunikace se zaměřením na komunikaci s fanoušky. Využívá k tomu zlepšení stávajících používaných nástrojů i procesů, ale zároveň i nové, moderní směry marketingové komunikace. Nov návrh by měl přispět k větší atraktivitě a zlepšenému vnímání marketingové komunikace klubu i klubu samotného.
Abstract The thesis deals with marketing communication of the ČSOB Pojišťovna Pardubice ice-hockey club with the main focus on the communication with visitors and fans and the promotion of the club's commercial partners. It makes suggestion on possible ways of development of the given marketing communication where the club's fans' communication represents the most important part of it. Not only it proposes improvement of the current tools and proceses, but it also introduces new, modern means of marketing communication. The aim of the proposal is to increase the general awareness of the club and its atractiveness.
Klíčová slova:
Fanoušci; Komunikační mix; Marketing; Marketingová komunikace; Návrh; Sociální sítě; Communication mix; Fans; Marketing; Marketing communication; Proposal; Social sites
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/21112