Název:
Marketing v realitnom obchode
Překlad názvu:
Marketing in the Real Estate Business
Autoři:
Novák, Matúš ; Čaniga, Igor (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng][cze]
Diplomová práca sa zaoberá návrhom marketingovej stratégie pre regionálnu realitnú kanceláriu, ktorá bude viesť k presadeniu sa na trhu a odlíšenia sa od konkurencie. Autor analyzuje miestny trh s nehnuteľnosťami, konkurenčné prostredie a vhodné marketingové stratégie a aplikuje získané poznatky vo vlastnej firme.
This thesis deals with developing a marketing strategy for a regional real estate agency that will establish the agency on the market and differentiate it from its competitors. The author analysis the regional real estate market, the competitive environment and applicable marketing strategies and applies the findings on his own company.
Klíčová slova:
advertisement; agent; analysis.; client; contract; marketing; ownership; promotion; property; Real estate; rental; sale; analýza.; inzercia; klient; maklér; marketing; nehnuteľnosť; predaj; prenájom; propagácia; Reality; vlastníctvo; zmluva
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/27640