Název:
Návrh marketingové strategie vybraného podniku
Překlad názvu:
Proposal of Marketing Strategy for Company
Autoři:
Holoubková, Pavlína ; Parimucha, Jiří (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce se zabývá problematikou marketingové strategie. Cílem této práce je na základě získaných teoretických poznatků vypracovat návrh marketingové strategie pro vybraný podnik se zaměřením na průmyslový marketing. Výstupem práce jsou konkrétní návrhy a opatření vedoucí k dosažení marketingových a prodejních cílů a tím i zlepšení celkové finanční situace podniku.
This master’s thesis is focused on issue of marketing strategy. The goal of this thesis is the proposal of marketing strategy for selected company with focus on industrial marketing based on acquired theoretical knowledge. The output of this thesis are the specific proposals and provision leading up to achieve of marketing and sales goals and improve overall financial situation of the company.
Klíčová slova:
konkurence; marketingová komunikace; Marketingová strategie; marketingový mix; průmyslový marketing; SWOT analýza; competition; industry marketing; marketing communication; marketing mix; Marketing strategy; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/25702