Original title:
Návrh marketingové strategie vybraného podniku
Translated title:
Proposal of Marketing Strategy for Company
Authors:
Holoubková, Pavlína ; Parimucha, Jiří (referee) ; Koleňák, Jiří (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2013
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato diplomová práce se zabývá problematikou marketingové strategie. Cílem této práce je na základě získaných teoretických poznatků vypracovat návrh marketingové strategie pro vybraný podnik se zaměřením na průmyslový marketing. Výstupem práce jsou konkrétní návrhy a opatření vedoucí k dosažení marketingových a prodejních cílů a tím i zlepšení celkové finanční situace podniku.
This master’s thesis is focused on issue of marketing strategy. The goal of this thesis is the proposal of marketing strategy for selected company with focus on industrial marketing based on acquired theoretical knowledge. The output of this thesis are the specific proposals and provision leading up to achieve of marketing and sales goals and improve overall financial situation of the company.
Keywords:
competition; industry marketing; marketing communication; marketing mix; Marketing strategy; SWOT analysis; konkurence; marketingová komunikace; Marketingová strategie; marketingový mix; průmyslový marketing; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/25702