Název:
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníka jazykové školy Topschool
Překlad názvu:
Marketing Research of Customer Satisfaction of the Topschool
Autoři:
Gelnar, Jiří ; Mgr.Veronika Kočurová (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá výzkumem spokojenosti zákazníka pro jazykovou školu TOP School. V úvodní části jsou vymezeny cíle práce. Dále jsou zpracována teoretická východiska a popsány metody, které budou použity při analýze spokojenosti. V navazující praktické části je vyhotovena analýza současného stavu, součástí je rovněž marketingový výzkum, který je proveden na základě dotazníkového šetření. Na základě získaných informací jsou formulovány návrhy a opatření, která povedou k vyšší spokojenosti zákazníků.
Master thesis is focused on research of customers satisfaction of language school called TOP School. The first part defines objectives of the work. Further more there are processed theoretical basis and also there are described methods, which will be used in analysis of satisfaction of customers. In following part there is a description of current state of the company and also marketing research, which is based on questionnaires. On the base of obtained information there are created proposals, which will lead to higher customers satisfaction.
Klíčová slova:
dotazník.; Marketing; marketingový výzkum; měření spokojenosti; spokojenost zákazníka; zákazník; customer; customer satisfaction; customer satisfaction measurement; Marketing; marketing research; questionnaire.
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/10951