Original title:
Návrh komunikačního mixu vybrané společnosti
Translated title:
Proposal of the Communication Mix for the Selected Company
Authors:
Jandová, Lenka ; Mucha, Martin (referee) ; Mráček, Pavel (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2012
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zabývá zlepšení komunikačního mixu vybrané společnosti. Jsou v ní vysvětleny teoretické pojmy, které tato problematika zahrnuje a je v ní analyzována zvolená společnost se zaměřením na její komunikační mix. Práce obsahuje konkrétní návrhy a doporučení, které by měly vhodným doplněním stávajícího komunikačního mixu, a které by současně měly přispět ke zvýšení povědomí o společnosti, a tím ke zvýšení prodejnosti nabízených automobilů.
This master’s thesis deals with the issue of the communication mix of the selected company. The author explains the terms that this issue involves and the specific company focused on its communication mix is analyzed. The thesis contains concrete suggestions and recommendations that should be a suitable supplement of the existing communication mix, and which will be also contribute to a increase awareness of the company, and due to this for increase marketability of the offered vehicles.
Keywords:
advertisement; analysis; communication mix; customer; Marketing; marketing mix; promotion; public relations; analýza; komunikační mix; Marketing; marketingový mix; propagace; public relations; reklama; zákazník
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/18209