Název: Komunikační strategie firmy Racio, s.r.o.
Překlad názvu: Communication Strategy of Racio, Ltd.
Autoři: Grandič, Tomáš ; Pěček, Jan (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: e-marketing; integrovaná komunikace; komunikační mix; Marketingová komunikace; propagace.; reklama; advertisement; communication mix; e-marketing; integrated communication; Marketing communication; promotion.

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/9589

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-223436


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet