Název:
Návrh marketingové strategie pro společnost Vimpex Lighting, s.r.o.
Překlad názvu:
Marketing Strategy of the Company Vimpex Lighting, s.r.o.
Autoři:
Urban, Karel ; Ing.Patrik Ardely (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Předmětem diplomové práce je vypracování návrhu marketingové strategie pro společnost Vimpex Lighting, s.r.o. Analytická část práce se opírá o teoretické poznatky a obsahuje rozbor stávající marketingové strategie společnosti. Na základě této analýzy je následně vypracován soubor doporučení, která podniku umožní dosáhnout lepší pozice na trhu a zvýšení celkové efektivity hospodaření.
Subject of the master’s thesis is creating a concept of marketing strategy for the company Vimpex Lighting, s.r.o. Analytical part of the work is based on theoretical background and contains an analysis of contemporary marketing strategy of the company. Following suggestions and recommendations reflect the results of the analysis and will help the company to reach a better position on the market and increase companies’ efectivity.
Klíčová slova:
Marketing; marketingová strategie; marketingový mix; SWOT analýza.; Marketing; marketing mix; marketing strategy; SWOT analysis.
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/9173