Název:
Marketingová komunikace firmy XY, s. r. o.
Překlad názvu:
Marketing Communications of the Firm XY, s.r.o.
Autoři:
Michulková, Aneta ; Čempel, Radovan (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce umožňuje nahlédnout do problematiky marketingové komunikace na průmyslovém trhu. Hlavním záměrem je ukázat teoretická východiska na konkrétním případě, a to společnosti XY, s. r. o. V diplomové práci se autorka snažila o seznámení se s dosavadní marketingovou komunikací ve firmě a uplatnění teoretických poznatků, hlavně v návrzích na zlepšení komunikace.
This thesis helps to understand the problems of marketing communication in business-to-business market. The main intention is to show the theoretical background on the example of real company called XY, s. r. o. The author tried to get familiar with the current company marketing communications and applied the theoretical knowledge, especially in the proposals to improve this communication.
Klíčová slova:
komunikace na průmyslových trzích; komunikační mix; Marketingová komunikace; online veletrhy; communications in B2B markets; communications mix; Marketing communications; online exhibitions
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/9167