Název:
Dialogové rozhraní pro e-commerce
Překlad názvu:
Dialog Interface for E-commerce
Autoři:
Crlík, Jan ; Dvořák, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá vytvořením marketingové strategie pro nový elektronický obchod. Specifikuje vznik elektronické aplikace a popisuje jednotlivé marketingové nástroje, které vedou k efektivnějšímu prodeji produktů nabízených elektronickým obchodem.
The diploma thesis consists of creating marketing strategy for a new e-commerce. Then diploma thesis specifies conditions of foundation of e-commerce and describe single marketing instruments which leads to more efficient selling results of e-commerce.
Klíčová slova:
Elektronický obchod; marketingový mix; podpora prodeje; PPC reklama; SEO; sociální sítě; E-commerce; marketing mix; PPC advertisment; sales promotion; SEO; social networks
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/17959