Original title:
Dialogové rozhraní pro e-commerce
Translated title:
Dialog Interface for E-commerce
Authors:
Crlík, Jan ; Dvořák, Jiří (referee) ; Dvořák, Jiří (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2011
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zabývá vytvořením marketingové strategie pro nový elektronický obchod. Specifikuje vznik elektronické aplikace a popisuje jednotlivé marketingové nástroje, které vedou k efektivnějšímu prodeji produktů nabízených elektronickým obchodem.
The diploma thesis consists of creating marketing strategy for a new e-commerce. Then diploma thesis specifies conditions of foundation of e-commerce and describe single marketing instruments which leads to more efficient selling results of e-commerce.
Keywords:
E-commerce; marketing mix; PPC advertisment; sales promotion; SEO; social networks; Elektronický obchod; marketingový mix; podpora prodeje; PPC reklama; SEO; sociální sítě
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/17959