Název: Optimalizace webových stránek a strategie prodeje
Překlad názvu: Optimalization of Web Pages and Strategy of Selling
Autoři: Úradníček, Lukáš ; Měřička, Radim (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [slo] [eng]

Klíčová slova: copywriting; Google; internet marketing; keyword analysis; search engine optimization; search engines; SEM; SEO; Seznam; text optimization; traffic analysis; web

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/11348

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-223256


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2023-09-10.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet