Název: Marketingové strategie globálních IT korporací
Překlad názvu: Global IT Corporation Marketing Strategies
Autoři: Mikula, Štefan ; Bartoň, Vladimír (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cena; distribuce; informačné technológie; IT; marketing; marketingové stratégie; marketingový mix; positioning; produkt; propagácia; distribution; information technology; IT; makreting strategies; marketing; marketing mix; positioning; price; product; promotion

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/17762

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-223152


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet