Název:
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Překlad názvu:
Customer Satisfaction Analysis and Proposals for its Improvement
Autoři:
Matejková, Monika ; Lihotský, Ivan (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [slo][eng]
Diplomová práca sa zaoberá analýzou spokojnosti zákazníkov so zameraním na kvalitu služieb finančného sprostredkovania a finančného poradenstva. Cieľom práce je na základe získaných teoretických poznatkov o spokojnosti zákazníka, spôsoboch a metódach výskumu kvality služieb analyzovať súčasnú úroveň spokojnosti zákazníkov s kvalitou služieb v konkrétnej spoločnosti a formulovať odporučenia a návrhy smerujúce k zvýšeniu kvality služieb.
The diploma thesis deals with customers’ satisfaction analysis with service quality focus on financial services. Based on the theoretical knowledge about customer satisfaction and methods of service quality research, the aim of this diploma thesis is to analyze current level of customer satisfaction with service quality in the selected company and to recommend possible proposals for its improvement.
Klíčová slova:
customer satisfaction; financial services; marketing research; service quality; SERVQUAL tool
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/17748