Název:
Informační strategie firmy
Překlad názvu:
Corporate Information Strategy
Autoři:
Hrabčak, Miroslav ; Souček, Tomáś (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [slo][eng]
Diplomová práce se zabývá navržením informační strategie společnosti. Na základě analýzy současného stavu společnosti a jeho okolí byla navržena informační strategie dalšího rozvoje s využitím nejnovějších trendů v rámci IT. Jedná se o komplexní řešení, které by mělo pomoci ke zvýšení obratů společnosti, upevnění dobrého jména podniku a posílení pozice na trhu.
Master´s thesis is focused on a presentation of entrepreneurial intention of corporate information strategy. The corporate information strategy is based on the analysis of current situation of the company and its environment which uses modern trends in IT business. It is about a complex solution which should help to the growth of turnover, strengthen of mark of company and stabilize the market position.
Klíčová slova:
business development; cloud computing; CRM strategy; ERP strategy; global strategy; green IT; HOS8; information strategy; outsourcing
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/341