Název: Optimalizace procesu v oddělení zákaznické podpory
Překlad názvu: Optimizing Processes in the Customer Support Department
Autoři: Veselý, Lukáš ; Vobecký, Tomáš (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: aplikace; databáze; eskalace; monitoring; optimalizace; PHP; proces; skript; web; workflow; application; database; escalation; monitoring; optimalization; PHP; process; script; web; workflow

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/8169

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-223054


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet