Název: Návrh marketingové strategie pro firmu ITAB, s.r.o. na rumunském trhu
Překlad názvu: Proposal of the Marketing Strategy for ITAB, s.r.o. on the Romanian Markets
Autoři: Koudela, Tomáš ; Šimberová, Iveta (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza konkurence; analýza trhu; ITAB; marketing; Marketingová strategie; pokladní boxy; proniknutí na trh.; regály; Rumunsko; vstupní systémy; cash boxes; competition analysis; entry systems; ITAB; market analysis; market penetration.; marketing; Marketing strategy; Romania; shelving

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/265

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-223037


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet