Název:
Analýza marketingových aktivit a navržení nové marketingové strategie cestovní kanceláře Sailtime
Překlad názvu:
Analysis of Marketing Activities and Suggestion of a New Marketing Strategy of Sailtime Travel Agency
Autoři:
Janáčková, Lenka ; Ing. Hana Havlíčková. (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng][cze]
Tahle práce se zabývá sestavením návrhu marketingové strategie pro cestovní kancelář. Konkrétními doporučeními forem propagace se má stát marketingová strategie úspěšnější, má přinést majiteli firmy vyšší zisky a také získání nových zákazníků. Návrhy týkající se marketingové strategie vychází z dotazníkového šetření, následného vyhodnocení výsledků a nalezení nejvhodnějších návrhů umožňující zefektivnění marketingové komunikace a které mohou vést ke zvýšení počtu klientů společnosti.
This thesis deals with formulation of a marketing strategy’s proposal for a travel agency. Due to specific recommendations of the forms of promotion the marketing strategy is expected to become more successful, brings higher profits for the owner and gain new customers. Suggestions regarding the marketing strategy are based on a questionnaire survey, the subsequent evaluation of the results and findings the most suitable proposals to allow more efficient marketing communication that may lead to an increase in the number of clients.
Klíčová slova:
marketing; Marketing communication; marketing mix; marketing strategy; place; price; product; promotion; tourism; cena; cestovní ruch; marketing; Marketingová komunikace; marketingová strategie; marketingový mix; místo; produkt; propagace
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/6720