Název:
Analýza spokojenosti zákazníků společnosti Deloitte Belgium a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Překlad názvu:
Customer Satisfaction Analysis of Deloitte Belgium and Recommendations Regarding its Improvement
Autoři:
Kašová, Lenka ; Kábrtová, Jana (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng][cze]
Diplomová práce se zabývá problematikou analýzy spokojenosti zákazníků společnosti Deloitte Belgie. Srovnává teoretické poznatky s praktickými dovednostmi získanými během stáže ve společnosti Deloitte. Metoda osobního dotazování byla použita za účelem získání cenné zpětné vazby od klientů a k provedení analýzy spokojenosti zákazníků. Na základě vyhodnocení bylo identifikováno několik oblastí vyžadujících zdokonalení a navržena opatření vedoucí ke zlepšení zjišťování spokojenosti zákazníků a zvýšení stávající úrovně spokojenosti zákazníků.
The diploma thesis deals with customer satisfaction analysis of Deloitte Belgium. The thesis is based on a comparison of theoretical knowledge with practical skills, gained within the internship at Deloitte. The method of face-to-face interviews was employed to obtain a valuable client feedback and perform customer satisfaction analysis. Based on the data evaluation, a number of areas for future development were indicated. Proposals regarding improvement of customer satisfaction measurement methods and enhancement of a current level of customer satisfaction are given.
Klíčová slova:
customer loyalty; customer loyalty program.; Customer satisfaction; customer satisfaction measurement; customer satisfaction questionnaire; dotazník spokojenosti zákazníků; loajalita zákazníka; měření spokojenosti zákazníků; Spokojenost zákazníka; věrnostní program.
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/6717