Název: Marketingová strategie firmy Nugget
Překlad názvu: The Marketing Strategy of Nugget Company
Autoři: Nehyba, Tomáš ; Kusý, Petr (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: Marketing; Marketing mix; Marketing Strategy; PEST analysis; SWOT analysis; Marketing; Marketingová Strategie; Marketingový mix; Pest analýza; SWOT analýza

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/8199

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-222750


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet