Název: Návrh marketingového mixu pro kadeřnictví
Překlad názvu: Proposal of Marketing Mix of Hairdresser's
Autoři: Štěrbová, Kristýna ; Havelka, Dušan (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: kadeřnictví; komunikační mix; konkurence; marketing; marketingový mix; marketingový výzkum; podpora prodeje; reklama; segmentace; zákazník; advertisement; communication mix; competition; cunsumer; hairdresser´s; marketing; marketing mix; marketing research; sales promotions; segmentation

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/4338

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-222727


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet