Original title:
Komunikační plán Střední školy informatiky a spojů
Translated title:
Communication Plan of Secondary School of Informatics and Telecommunications
Authors:
Šubrtová, Nela ; Potůčková, Marie (referee) ; Světlík, Jaroslav (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2010
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Hlavním cílem práce je zpracování komunikačního plánu vybrané střední školy. Součástí plánu je i analýza současného stavu, definování cílových skupin a návrh reklamního plánu jak v části marketingové tak i kreativní a to včetně načasování a rozpočtu.
Primary goal of diploma is communication plan processing of selected secondary school. Part of the plan is also analysis of the present state and project of advertising plan both from marketing and creative strategy point of view including timing and budget.
Keywords:
advertising strategy; communication mix; communication plan and campaign; marketing of education; target group; cílová skupina; komunikační mix; komunikační plán a kampaň; marketing vzdělávání; reklamní strategie
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/7112