Název:
Marketingová strategie pro expanzi firmy IVK s.r.o.
Překlad názvu:
Marketing Strategy for Expansion of IVK s.r.o.
Autoři:
Ivičič, Stanislav ; Dufka, Jakub (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Práce je zamřena na zpracování externí a interní analýzy firmy IVK s.r.o.. Z této analýzy budou vycházet doporučení ke strategii expanze.
Work is oriented to create elaboration of external and internal analysis company IVK s.r.o. This analysis is resource to create recommendation for expansion strategy.
Klíčová slova:
analýza; marketingový mix; strategie; SWOT; analysis; marketing mix; strategy; SWOT
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/7111