Original title:
Návrh komunikačního mixu vybrané události v cestovním ruchu – Festival otevřených sklepů
Translated title:
Proposals of Communication Mix for chosen Event in Tourism Open Cellars
Authors:
Cimbalníková, Eva ; Chlebovský, Vít (referee) ; Světlík, Jaroslav (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2010
Language:
eng Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[eng][cze]
Diplomová práce je zaměřena na komunikační mix vybrané události (eventu). Touto událostí je “Festival otevřených sklepů”, pořádaný neziskovou organizací Nadace Partnerství, o.p.s. ve městě Znojmě v dubnu 2010. Cílem práce je kriticky analyzovat stávající komunikační mix, předložit návrhy na zlepšení současného stavu. Přínosem diplomové práce, po případné implementaci závěrů, by mělo být zvýšení návštěvnosti následujícího “Festivalu otevřených sklepů” na podzim roku 2010.
Diploma thesis is focused on communication mix of a chosen event. This event is “Open Cellars Festival”, organized by non-for-profit organization “Nadace Partnerství”, o.p.s. in town of Znojmo in April 2010. The aim is to critically analyze contemporary communication mix and offer proposals for its improvement. The contribution after possible conclusion implementation of the thesis should increase attendance of consequential “Open Cellars Festival” in autumn 2010.
Keywords:
komunikační mix; kreativní strategie; marketing; public relations; reklama; advertising; communication mix; creative strategy; marketing; public relations
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/7632