Original title:
Návrh marketingové strategie pro firmu
Translated title:
Marketing Strategy of a Company
Authors:
Koukalová, Barbora ; Musil, Lukáš (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2010
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Předmětem mé diplomové práce „Návrh marketingové strategie pro firmu“ je analyzování marketingové strategie firmy Bábor Eurodance a návrh marketingové strategie na příští období. První část tvoří kapitoly, ve kterých jsou zachyceny různá teoretická východiska marketingu a postup tvorby marketingové strategie. Druhá část je zaměřena na podnik Bábor Eurodance, konkrétně na jeho současnou marketingovou strategii a vytvoření podkladů pro návrh nové marketingové strategie a třetí část obsahuje samotný návrh této strategie.
The object of my thesis „Marketing strategy of a company“ is analyse of marketing strategy of firm Bábor Eurodance and marketing strategy suggestion for next period. The first part is divided into sections where various theoretic resources of marketing and processing of marketing strategy can be found. Second part is focused on firm Bábor Eurodance, mainly on its present marketing strategy, creation of subbases for new marketing strategy suggestion and third part includes proper subbase of this strategy.
Keywords:
Marketing; marketing mix; marketing planning; marketing strategy; Marketing; marketingová strategie; marketingové plánování; marketingový mix
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/16843