Název:
Analýza spokojenosti zákazníků společnosti PROFIcomms s.r.o. a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Překlad názvu:
Customer Satisfaction Analysis at PROFIcomms Company s.r.o. and Recommendations for its Improvement
Autoři:
Dorociak, Petr ; Urban,, František (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků společnosti PROFIcomms s.r.o. a návrhy opatření na zvýšení její úrovně. Teoretická část je zaměřena na způsob výpočtu indexu spokojenosti a loajality zákazníka. Dále jsou v práci popsány metody získávání informací, které probíhá pomocí dotazníkového šetření. V praktické části práce je provedena analýza společnosti PROFIcomms s.r.o. a získané informace z dotazníků jsou podrobně vyhodnoceny. Na základě vyhodnocení jsou navržena opatření, změny a strategie na zvýšení spokojenosti zákazníků společnosti PROFIcomms s.r.o.
Master’s thesis engages in the analysis of customer satisfaction at PROFIcomms Company s.r.o. and recommendations for its improvement. The theoretical part is focused on the method of calculating the customer satisfaction index and customer loyalty index. Then, there are described methods of receiving information, which is proceeded through questionnaire analysis. In the practical part, there is made an analysis of PROFIcomms Company s.r.o. and obtained information from the questionnaire is evaluated in detail. Based on the evaluation measures, changes and strategies to increase customer satisfaction at PROFIcomms Company s.r.o. are proposed.
Klíčová slova:
dotazníkové šetření; návrhy na zlepšení; spokojenost zákazníků; customer satisfaction; questionnaire analysis; recommendations for improvement
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/19029