Název:
Výzkum tržní orientace firem
Překlad názvu:
Research of the Market Orientation of Companies
Autoři:
Klasová, Zuzana ; Kubík, Jiří (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá výzkumem tržní orientace firem a hledá závislost mezi mírou tržní orientace a firemní kulturou. V souladu se stanovenými cíly vyhodnocuje získané informace a srovnává postavení jednotlivých firem v daném oboru.
The master thesis deals with the problem of companies market orientation research and resolves the relation between the measure of market orientation and companies culture. Obtained information and companies position in specified field is evaluated in accordance with established objectives.
Klíčová slova:
firemní kultura.; marketingový výzkum; Tržní orientace; company culture.; Market orientation; marketing research
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/7090