Název:
Statistické metody v marketingovém výzkumu
Překlad názvu:
Statistical Methods in Marketing Research
Autoři:
Škraňka, Ivan ; Janalík, Lukáš (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem. Cílem tohoto výzkumu je poznat a popsat charakteristiky spotřebitele a jeho vnímání produktu. Krom tohoto cíle práce demonstruje možnosti aplikace obecné statistické indukce na poli marketingového výzkumu. Objektem výzkumu jsou sociální útvary podnikající v zemědělství, lesnictví, dřevařství a ve stavebnictví.
Master’s thesis is focused on marketing research. The goal of this research is to know and describe the prospects and their perception of the product. Beside this goal the thesis demonstrates possible use of general statistical induction in the field of marketing research. The object of the research are social units carrying business in agriculture, forestry, timbering and building industry.
Klíčová slova:
cena; dotazník; fuzzy logika; informační systém; Marketingový výzkum; primární data; produkt; propagace.; sekundární data; statistická indukce; fuzzy logic; information system; Marketing research; price; primary data; product; propagation.; questionnaire; secondary data; statistical induction
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/6810