Název:
Návrh na zlepšení marketingového řízení ve vinařské firmě
Překlad názvu:
Suggestion to Improve Marketing Strategy of the Viticultural Company
Autoři:
Drtilová, Alena ; Portová, Radka (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá analýzou problémů, které souvisejí s marketingovým řízení vinařské firmy. Obsahuje zhodnocení současného stavu firmy a návrh na zlepšení marketingové strategie, která povede ke zlepšení propagace a distribuce firmy a k upevnění postavení na trhu
Master´s thesis deals with analysis of issues related to the marketing management of the viticultural company. Includes an assessment of the current state of the company and a proposal to improve marketing strategies that will improve the promotion and distribution company and strengthening market position.
Klíčová slova:
Distribuce; konkurence.; marketingové prostředí; marketingový mix; propagace; SWOT analýza; zákazník; competition.; customer; Distribution; marketing environment; marketing mix; promotion; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/12868