Original title:
Návrh na zlepšení marketingového řízení ve vinařské firmě
Translated title:
Suggestion to Improve Marketing Strategy of the Viticultural Company
Authors:
Drtilová, Alena ; Portová, Radka (referee) ; Heralecký, Tomáš (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zabývá analýzou problémů, které souvisejí s marketingovým řízení vinařské firmy. Obsahuje zhodnocení současného stavu firmy a návrh na zlepšení marketingové strategie, která povede ke zlepšení propagace a distribuce firmy a k upevnění postavení na trhu
Master´s thesis deals with analysis of issues related to the marketing management of the viticultural company. Includes an assessment of the current state of the company and a proposal to improve marketing strategies that will improve the promotion and distribution company and strengthening market position.
Keywords:
competition.; customer; Distribution; marketing environment; marketing mix; promotion; SWOT analysis; Distribuce; konkurence.; marketingové prostředí; marketingový mix; propagace; SWOT analýza; zákazník
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/12868