Název:
Návrh marketingové strategie
Překlad názvu:
Proposal of Marketing Strategy
Autoři:
Soudek, Lukáš ; Švec, Jiří (oponent) ; Němeček, Petr (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Předmětem této diplomové práce je návrh marketingové strategie firmy. Pro tento účel byla vybrána firma SUBFORM. Práce obsahuje teoretické poznatky, analýzu firmy a analýzu trhu. Na základě provedené analýzy je navržena vhodná marketingová strategie, která by mela vést ke zlepšení postavení firmy na tomto trhu
Subject of this thesis is the proposal of marketing strategy of the SUBFORM company. For thos purpose was chosen the SUBFORM company. This thesis includes theoretic piece of knowledge, company and market analysis. Using the data obtained by this analysis, I suggested the most suitable marketing strategy leading to affirming the company on this market.
Klíčová slova:
korporátní design; maloobchod; Marketingová strategie; reklama; advertising; corporate identity; Marketing strategy; retail shop
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/4152