Název:
Návrh marketingové strategie pro firmu Petr Kurimai
Překlad názvu:
Proposal of Marketing Strategy for Company Petr Kurimai
Autoři:
Kurimai, Radim ; Jakubcová, Marie (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá problematikou návrhu a tvorby marketingové strategie. Obsahuje návrhy implementace marketingové strategie ve firmě Petr Kurimai.
The Master´s thesis deals with competitiveness of proposal and creation marketing strategy. It contains proposals of implementation marketing strategy in company Petr Kurimai.
Klíčová slova:
Marketing; Marketingová strategie; Marketingový mix; Marketingový mix spotřebitele; Customer´s marketing mix; Marketing; Marketing mix; Marketing strategy
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/9132